10 února 2012

Rodinný dům Ester/Family house Ester



 Velký rodinný dům pro tři osoby.Výborně se hodí do města.Najdeme zde kulatý bazén a pergolu s výřivkou.Jeho dominantou je však krásná ložnice./Big family house for 3 people.It's excellent for city.You are find here a round pool and bower with whirlpool.






Potřebné datadisky a kolekce/Expansion packs and Collections : Datadisky všechny,kolekce žádné/All expansion packs,no collections
Download

6 komentářů:

  1. Líbí se mi hlavně introš, tím ale nechci říct že exteriér je nějak špatný, jen se mi malinko nelíbí ta střecha, ale tím tě nechci nějak schazovat k zemi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V pohodě kritiku přijímám ;) mě se tam právě líbila z důvodu toho plotu že to k sobě ladilo ale tak tu si může každý přebarvit podle sebe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslel tvar, barva se mi líbí. Jenom se mi nelíbí ty dva převisy, ale sám nevím jak jinak bych to řešil. Doufám že se na mě nezlobíš, že ti to tak kritizuju. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ne vůbec se nezlobím :) no ona by tam pak bila díra :D jinak to vyřešit nešlo :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak, tak to se nedá nic dělat. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ooo to je hrubka má tam být BYLA xD omlouvám se :S

    OdpovědětVymazat

Prosím o slušné vyjadřování a pokud možno rozluštitelným psaním ;)