21 února 2012

Selfsim

Mám tu pro vás svojí ,,Selsimku" moc se mi nepovedla ale povahově a co se týče oblečení a vlasů tak ty sedí. =D =P/I have for you my ,,Selfsim,, It's terrible but atrribute and clothes and hair are true =D =P

Jméno/Name:Karolína
Příjmení/Surname:Papoušková
Vlastnosti/Attributes:
Lenoška/Lazy(přiznám se,moc mě nebaví uklízet=P)/(I admite,I don't enjoy cleaning up =P)
Beznadějná Romantička/Hoppeles Romantic(k tomu není co dodat)/(there is nothing to add)
Milovník zvířat/Animal lover (PŘEDEVŠÍM!!Zvířátka miluju jako nic na světě,v životě bych nedokázala zvířeti ublížit)/(FIRST OF ALL!!I love animals as nothing in the world,in life I couldn't hurt an animal)
Kecalka/Smooth-talking(nejsem schopná pusu zavřít i když moje řeč nikoho nezajímá =D)/(I'm not able close my mouth even if nobody cares about my speech =D)
Ambiciózní/Ambitious(sem velký snílek a vždy jsi du za tím za čím si stojím ať je to věc velká nebo malá)/I'm a big dreamer and alweys go beyond that I stand for so as a big thing and or small)
Oblíbené věci/Favourite thinks: Černá,bílá a fialová barva(bohužel tady jenom černá)/Black,vhite and violet color(unfortunately there just black)
Vafle(Miluju je!=D)/Waffle(I love it!=D)
Pop,Rock,R'n'B,Hip Hop v podstatě mám ráda od každého něco když se mi líbí písnička tak ji poslouchám(tady pouze Pop)/Pop,Rock,R'n'B,Hip Hop basically I like something from everyone if I like song I listen to it(there are only Pop)
Znamení/Zodiac: Štír(jsem velká říjnová jak mi říká mamka =D)/Scorpion(I'm big October as my mom says =D)

Download
 Každodenní Oblečení/Everyday Clothing
Společenské Oblečení/Formal Clothing
 Pyžamo/Pajamas
Sportovní oblečení/Sportswaer
Plavky/Swimsuit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím o slušné vyjadřování a pokud možno rozluštitelným psaním ;)