12 února 2014

Simosvět!

Určitě si spousta z vás všimla že z produkce herního pořadu INDIAN přichází teď už každých 14 dní pořad o simíkách a dění kolem nich- Simosvět. Proto bych vás chtěla pozvat na naší facebookovou stránku
Simosvěta kde se vždy v čas dozvíte kdy vyjde nový Simosvět a každý týden kdy Simosvět nevychází se můžete podívat na jeho reprízu a během týdne máte možnost s námi komunikovat skrze příspěvky kterými se snažíme aktivizovat naše diváky!.....
Možná jste se divili proč nic nestavím nebo netvořím,ale věřte že Simosvět je pro mě dost dobrý důvod a dost velká omluva! S lidmi z redakce Simosvěta na něm tvrdě pracujeme a já vždy vybírám komunitní tvorbu- přednostně nově zveřejněné věci a pokud nenajdu tak vybírám i staré příspěvky! Proto se může stát že se v Simosvětě objeví některý z vašich simíků nebo domečků ba dokonce zvířátek a vzorů. Také do Simosvěta pořizuji záběry ze svých staveb které se vždy snažím tématicky vybírat aby se hodili k danému dílu. Byla bych vám za vaše lajky moc vděčná jak na facebooku tak na youtube kde Simosvět vychází. Pokud budete mít nápad jak něco zlepšit máte možnost nám napsat i email, zprávu na facebooku nebo mě osobně tady nebo kdo mě má tak na facebooku :) . A pokud znáte nějaké šikovné stavitele/ky nebo kohokoli kdo tvoří věci ke stažení do The Sims 3 budu vám vděčná když se mi tu o nich zmíníte v komentářích opravdu mám někdy nouzi na výběr tvorby protože blogů znám strašně málo a proto vybírám i staré příspěvky. Proto budu moc ráda když se o vaše oblíbené tvůrce podělíte a pomůžete tím ne jen mě s výběrem komunitní tvorby ale i těm lidem kterým to udělá obrovskou radost, když se právě jejich tvorba objeví v simosvětě pokud si vyloženě nebudou přát aby tam jejich tvorba nebyla :). Toť vše z mé obsáhlé slohovky která je určitě plná chyb které nevidím proto se vám za ně omlouvám, ale šlo mi jen o toto sdělení. Taky vám sem samozřejmě přikládám odkaz na facebookovou stránku kde najdete odkaz na náš youtube. Budu se těšit na vaše komentáře s tvůrci komunitní tvorby případně komentáře k Simosvětu. Zatím ahoj! S pozdravem a velkým úsměvem vaše Kájinka :)  https://www.facebook.com/simosvet

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím o slušné vyjadřování a pokud možno rozluštitelným psaním ;)